23 Kasım 2024

Gillian Anderson ve Dali Benssalah Sofitel’in Marka Yüzü Oldu.

Fransa’da doğan ve 120 seçkin oteliyle uluslarası zincir oteller segmentinde turizm sektöründe önemli bir yere sahip olan Sofitel, hazırladığı kampanya filmiyle ses getirdi. Beyazperdenin dünyaca ünlü iki ismi Gillian Anderson ve Dali Benssalah, Sofitel’in tanıtım filmindeki performanslarıyla izleyen herkesi büyüledi.

Sofitel, globalde yayınlanan yeni kampanya filmi için beyazperdenin duayen iki ismiyle bir araya geldi. Sofitel’in aynı zamanda marka elçisi olan Gillian Anderson ve Dali Benssalah nisan ayında çekimi tamamlanan kampanya filminde oyunculuklarıyla izleyenleri adeta büyülediler. Ana temasının  “Bir yerlerde kaderlerin çarpıştığı bir dünya var. Herkesin kanatlarını açıp tam da dilediği gibi dolaşabildiği bir dünya” mesajıyla belirlendiği tanıtım filmi, iki farklı ve özgür ruhu bir araya getiren heyecan verici bir yolculuğunu anlatıyor. The Encounter adıyla dijital platformlarda izleyiciyle buluşmaya hazırlanan tanıtım filminin çekimi zengin kültürü ve estetik mimarisiyle heyecan uyandıran Meksika’da gerçekleşti.

Özgür ruhları bir araya getiren Sofitel

Markanın çarpıcı vizyonunundaki yeniliklerin de anlatıldığı tanıtım filmi Sofitel’in amiral gemisi konumlarından biri olan ikonik Sofitel Meksiko Reforma’da çekildi. Filmin başrolleri Gillian Anderson ve Dali Benssalah’ın romantik ve heyecan verici keşfini anlatan senaryoya Meksika’nın tarihi detaylarından çağdaş dokunuşlara kadar sahip olduğu bir çok renkli atmosfer ev sahipliği yaptı. Tanıtım filminde rol alan The Crown ve The Fall gibi ünlü yapımların tanınan siması Gillian Anderson; “Sahip olduğum hareketli bir ruhum beni her zaman yaşamı keşfetmem için motive etmiştir. Benim de yer aldığım  Sofitel’in yeni kampanya filmi tam da bu keşfetme arzumla örtüşerek bunun için dünyanın en renkli coğrafyası Meksika’da beni unutulmaz bir keşif yolculuğuna çıkardı” dedi. Tanıtım filmde Gillian Anderson’un partneri olarak rol alan Fransız aktör Dali Benssalah: “  Meksiko’da kaybolmanın keyfine Sofitel’de buluşmanın keyfi eklendi ve her iki duygu adeta film seti gibi bir fonda unutulmaz bir projeye dönüştü” diyerek  Sofitel elçisi olmaktan gurur duyduğunu paylaştı.

Özüne sadık kalan yeniliklerle dolu bir Sofitel

Ses getiren kampanya filmini değerlendiren Sofitel Küresel Pazarlama Başkan Yardımcısı Nicolas Gronier: “Tanıtım filmimizle Sofitel markamızın yeni konumlandırmasını misafirlerimizle paylaşmayı hedefledik. Sofitel DNA’sını oluşturan özüne sadık fakat bir o kadar da yeniliğe açık hizmet anlayışımızda keşfetmenin, insanlara dokunmanın ve fikirlerden ilham almanın önemini vurguladığımız güzel bir proje oldu. Dünya starı iki ismin marka elçimiz olmasından da ayrı bir mutluluk duyduk” dedi. 

Vinkmag ad

Read Previous

GAİN’in yeni aksiyon dizisi “Arjen” yayında

Read Next

“DEVRİM” Belgeseli Aslıhan Saraçoğlu Yazdı

Most Popular